כיצד לגרום למבצעים יומיים להשתלם עבור העסק שלך

כיצד לגרום למבצעים יומיים להשתלם עבור העסק שלך

Groupon התפרסם בנובמבר, ואתרי הקופונים LivingSocial ואתרי קופונים נוספים מקיפים גם תיבות דואר אלקטרוני עם מבצעים יומיים.

 

קופונים מקוונים יכולים להיות דרך נהדרת למצוא לקוחות חדשים מכיוון שהם עולים לבעל עסק רק אם מישהו באמת משתמש בהם. בעלי עסקים, לעומת זאת, צריכים להיזהר בכלי שיווקי רב עוצמה זה. כיועץ שיווקי שעובד לעתים קרובות עם יזמים, אני אומר להם: "אם לא תבנה את ההזדמנות הזו נכון, היא עלולה להפעיל אותך".

 

אתה יכול להרוס את העסק שלך כשאתה מוצף במכירות שאתה מפסיד בהן כסף. בעלי עסקים גם לא מצליחים לנצל את ההזדמנות למכור מוצרים אחרים ובעצם למכור את העסקה.

 

לאחרונה רכשתי עבודת צבע של 80 דולר בחדר אחד באמצעות LivingSocial שהייתה אמורה לעלות 250 דולר. בהתחשב בעלות הצבע נוספה, זה היה מחיר ממש טוב.

 

הבעלים של זיכיון הצבע שכנע אותי שהיא יכולה לספק לי מחיר סביר לצביעת חדרים אחרים בביתי – עבודה בשווי של כ -1,000 דולר. אבל מאז לא שמעתי ממנה על כך. באופן שבו אתרי קופונים מקוונים עובדים, היא עשויה לקבל רק 40 דולר, כאשר LivingSocial הכיסה 40 האחרים לכיסו.

 

אני מנחש שהעסק שלה היה המום מתגובות מהקופון, ולכן החמצתי את ההזדמנות להרוויח ממני כסף. הזדמנות מבוזבזת.

 

הבעיה עם קופונים מקוונים היא שרוב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לבנות נכון את העסקה היומית, או שיש להם אסטרטגיה שגויה בשימוש בקופונים.

 

להלן מספר דברים שעליך לעשות כדי לוודא שהקפיצה שלך לקופונים מקוונים תהיה מוצלחת:

 

עקוב אחר התוצאות. בכל מכירה, רשום כמה לקוחות רכשו מעל סכום האישור והאם משתמשי הקופון הם קונים ראשונים או חוזרים. פעולה זו תעזור לך למדוד אם הקופון עזר לעסק שלך ושווה לנסות שוב. בדוק כמה שווה לקוח חדש עבורך. בממוצע, כמה לקוחות ראשונים הופכים ללקוחות קבועים עבור העסק שלך? נניח שזה אחד מתוך ארבעה. ואז כמה שווה לקוח קבוע? נניח ומסעדה מגדירה לקוחות קבועים כאנשים שעוצרים תוך 30 פעמים בשנה, והם משלמים 10 דולר בממוצע על שטר, כאשר המסעדה מרוויחה 5 דולר על כל שטר. (לא יוצא דופן בהקמת שירות מהיר.) פירוש הדבר שכל לקוח רגיל שווה 300 דולר לשנה במכירות ברוטו ו -150 דולר ברווח גולמי שנתי. קופון של Groupon שעולה לעסק שלך 150 $ רווחים אבודים צריך להביא ארבעה לקוחות חדשים על מנת לפצות על מה שנתת.

 

היכונו לזרם לקוחות. קבל זרם של לקוחות ותאכזב אותם, ואתה עלול להיות מחוץ לעסק כעבור חצי שנה. אל תהיה כמו חברת הציורים שקניתי לה את הקופון. וודאו שיש לכם צוות ומשאבים בכדי להציע את השירות הטוב ביותר האפשרי על מנת להפוך את הלקוחות הראשונים ללקוחות קבועים. וודאו כי העובדים שלכם מכירים בכך שלקוח עם קופון ראוי לשירות טוב באותה מידה, אם לא טוב יותר, מאשר לקוח ללא קופון. ועליהם לנסות למכור להם מוצרים או שירותים נוספים.

 

למידע נוסף היכנסו לאתר https://promocode1.com/